Forum klanu Waleczne Serca

Opis forum


#1 2009-04-02 23:18:20

piekom

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2009-03-19
Posty: 7
Punktów :   

Rzemiosło

Start Alchemii

Alchemii można uczyć się od 40 poziomu. Niektórzy mogą powiedzieć po co mi się uczyć alchemii jak wszystkie mikstury i trunki kupie u NPC w grze. Ale różnica jest taka że wszystkie rzeczy zrobione przez graczy mają zmocnione działanie i wydłużony czas działania. Więc warto uczyć tej profesji bo mikstura czy napój nieraz może uratować was od zgonu.
Nauczyciele tych profesji znajdują się na mapach:

Równiny Lachejskie: Brandoc Wioska. Współrzędne : 1200:675
Poitain: Caenna Wioska. Współrzędne: 1277:1491
Bagna Purpurowego Lotosu: Nakaset Wioska. Współrzędne: 1125:1150

Można się tam dostać przez przewoźnika z:

Dolina Village -> Równiny Lachejskie : Współrzędne przewoźnika : 448:428
Stara Tarantia –> Poitain: Współrzędne przewoźnika : 1095:396
Khemi -> Bagna Purpurowego Lotosu: Współrzędne przewoźnika : 788:1155


Mikstury

Nauczyciel nauczy Cię przyrządzać mikstury, które dzielą się na trzy poziomy:

Aby przyrządzać takie mikstury potrzebne będą odpowiednie składniki które można pozyskać z drzew, zwierząt, ludzi, skał itp.
Składniki oznaczone literą (Z) są to, tzw pół produkty, które można nabyć u handlarza w wiosce gdzie znajdują się nauczyciele profesji.

Poziom 1: (poziom postaci 40)

Napar z krwawej mazi : Mięso wilka + Dzika krew + Sok cytrynowy (Z) : Efekt Zdrowie: +240, Efekt czasowy zdrowie 40 co sekundę (czas działania 60 s)
Tonik wściekłego blasku: Dzika krew + Tłuszcz skorpiona + Piotan (Z) : Efekt Wytrzymałość : +80 , Efekt czasowy wytrzymałość 80 co 2 sekundy ( czas działania 60s)
Napar zakrzepłego umysłu : Dzika krew + Kora drzewa Yohimble + Gałka muszkatołowa (Z) : Efekt Mana : + 80 , Efekt czasowy mana 80 co 2 sekundy (czas działania 60 s)

Poziom 2: (poziom postaci 50)

Żelazny bulionn: Krwawień ziemny + Czerwony magnezyt + Sok cytrynowy (Z) - Efekt Zdrowie: +360 , Efekt czasowy zdrowie 60 co sekundę (czas działania 60 s)
Tonik bitewnej odwagi – Krwawień ziemny + Wyśmienita czarna siarka + Piołun (Z) , : Efekt Wytrzymałość : +120 , Efekt czasowy wytrzymałość 120 co 2 sekundy (czas działania 60 s)
Napar korzennej woli: Krwawień ziemny + Asafetyda + Gałka muszkatołowa (Z) - Efekt Mana: +120, Efekt czasowy mana 120 co 2 sekundy (czas działania 60 s)

Poziom 3: (poziom postaci 60)

Cierpka gorzałka: Dzika Dagga + Żółć pełzała lodowego + Nalewka jastrzębiego rogu (Z) - Efekt Zdrowie: +450 Efekt czasowy zdrowie 75 co sekundę (czas działania 60 s)
Mobilizujący podpiwek: - Orzechy betelu + Żółć pełzała lodowego + Nalewka Begmamota (Z) - Efekt Wytrzymałość +150 , Efekt czasowy wytrzymałość 150 co 2 sekundy (czas działania 60 s)
Spaczony trójniak: Żółć pełzała lodowego + Sok mandragory + Nalewka miętowa (Z) - Efekt Mana: +150, Efekt czasowy mana 150 co 2 sekundy (czas działania 60 s)

Jednorazowego użytku:

Nauczyciel nauczy Cię też przyrządzać tzw. jedzenia i trunki, które mają wydłużony czas działania niż mikstury, ale można je użyć tylko raz, ale efekt jest stały. Dzielą się one na 6 poziomów. Najlepsze efekty przynoszą tzw. zielone produkty.
Aby przyrządzać takie mikstury potrzebne będą odpowiednie składniki które można pozyskać z drzew, zwierząt, ludzi, skał itp.
Składniki oznaczone literą (Z) są to, tzw pół produkty (zwykłe), które można nabyć u handlarza w wiosce gdzie znajdują się nauczyciele profesji.


Poziom 1: (poziom postaci 40)

Gdakający garnek: Mięso wilka + Liście dzikiej sałaty (Z) -Zdrowie efekt stały: +28.6 i 58 regeneracja zdrowia poza walką .
Łuskowy zawijaniec: Mięso wilka + Imbir (Z) -Zdrowie efekt stały : +143 i 11.6 regeneracja zdrowia poza walką .
Stek wyjącego gardła : Mięso wilka (2szt) + Chrzan (Z) - Zdrowie efekt stały: +157.3 i 63.8 regeneracja zdrowia poza walką .
Przyprawiony czerwony gniew : Tłuszcz skorpiona + Liście dzikiej sałaty (Z) : Wytrzymałość efekt stały: +27.5 i 45.3 regeneracja wytrzymałości poza walką
Wino imbirowe : Tłuszcz skorpiona + Imbir (Z) - Wytrzymałość efekt stały: +137.8 i 9.1 regeneracja wytrzymałości poza walką
Stała zaprawa: Tłuszcz skorpiona (2szt) + Chrzan (Z) : Wytrzymałość efekt stały +151.5 i 49.8 regeneracja wytrzymałości poza walką
Żądlak :Kora drzewa Yohimble + Liście dzikiej sałaty (Z) : Mana efekt stały: +29.7 i 49.5 regeneracja many poza walką .
Sieciak: Kora drzewa Yohimble + Imbir (Z) - Mana efekt stały: +148.3 i 9.9 regeneracja many poza walką .
Herbata szatwiana: Kora drzewa Yohimble (2szt) + Chrzan (Z) - Mana efekt stały: +163.1 i 54.5 regeneracja many poza walką .


Poziom 2: (poziom postaci 50)

Destylowany żywokost: Czerwony magnezyt + Liście dzikiej sałaty (Z) - Zdrowie efekt stały: +38.2 i 79.5 regeneracja zdrowia poza walką .
Piwo lecznicze: Czerwony magnezyt + Imbir (Z) - Zdrowie efekt stały +191 i 15.9 regeneracja zdrowia poza walką .
Gulasz łowcy niedźwiedzi: Czerwony magnezyt (2 szt) + Chrzan (Z) Zdrowie efekt stały +210.1 i 87.4 regeneracja zdrowia poza walką .
Wino ogniska domowego: Wyśmienita czarna siarka + Liście dzikiej sałaty (Z) - Wytrzymałość efekt stały +32.5 i 55.8 regeneracja wytrzymałości poza walką
Wino pieprzowe: Wyśmienita czarna siarka + Imbir (Z) - Wytrzymałość efekt stały +162.5 i 11.2 regeneracja wytrzymałości poza walką
Serce dzikiego lasu: Wyśmienita czarna siarka (2 szt) + Chrzan (Z) - Wytrzymałość efekt stały +178.8 i 61.4 regeneracja wytrzymałości poza walką
Słodki syrop z żuka: Asafetyda + Liście dzikiej sałaty (Z) - Mana efekt stały + 34.5 i 60.8 regeneracja many poza walką .
Łyk lotnego umysłu: Asafetyda + Imbir (Z) - Mana efekt stały +172.6 i 12.2 regeneracja many poza walką .
Wino wróżb: Asafetyda (2szt) + Chrzan (Z) - Mana efekt stały +189.9 i 66.9 regeneracja many poza walką .

Poziom 3: (poziom postaci 60)

Haust z pazurzastego rogu: Dzika Dagga + Liście dzikiej sałaty (Z) - Zdrowie efekt stały: +47 i 99 regeneracja zdrowia poza walką .
Słodkie srebrzyste piwo: Dzika Dagga + Imbir (Z) - Zdrowie efekt stały + 235 i 19.8 regeneracja zdrowia poza walką .
Wino z krwistych jagód: Dzika Dagga (2szt) + Chrzan (Z) - Zdrowie efekt stały: +258.5 i 108.9 regeneracja zdrowia poza walką .
Wino z trędownika: Orzechy betelu + Liście dzikiej sałaty (Z) - Wytrzymałość efekt stały +39.2 i 77.3 regeneracja wytrzymałości poza walką .
Miód krwawej furii: Orzechy betelu + Imbir (Z) - Wytrzymałość efekt stały +195.8 i 15.5 regeneracja wytrzymałości poza walką .
Koniak czarnego zęba: Orzechy betelu (2 szt) Wytrzymałość efekt stały +215.3 i 85 regeneracja wytrzymałości poza walką .
Ostro przyprawiona polewka: Sok mandragory + Liście dzikiej sałaty (Z) - Mana efekt stały +44.1 i 78.2 regeneracja many poza walką .
Rozkwit umysłu: Sok mandragory + Imbir (Z) – Mana efekt stały +220.7 i 15.6 regeneracja many poza walką
Senna gorączka: Sok mandragory (2szt) + Chrzan (Z) Mana efekt stały +242.8 i 86 regeneracja many poza walką

Poziom 4: (poziom postaci 70)
Wymagana jest pracownia alchemiczna 1 poziomu

Fioletowe remedium: Cynober ziemny + Nalewka lawendowa – Zdrowie efekt stały +51.8 i 108.5 regeneracja zdrowia poza walką .
Duchy żywego srebra: Cynober ziemny + Nalewka szałwiowa - Zdrowie efekt stały +259 i 21.7 regeneracja zdrowia poza walką
Ambrozyjskie złoto: Cynober ziemny (2 szt) + Polodowcowa woda roztopowa – Zdrowie efekt stały +284.9 i 119.3 regeneracja zdrowia poza walką
Wino mrocznej zimy: Sole kwaśnego metalu + Nalewka lawendowa (Z) – Wytrzymałość efekt stały +43,2 i 84.5 regeneracja wytrzymałości poza walką.
Khath Czarny Niedźwiedź: Sole kwaśnego metalu + Nalewka szałwiowa (Z) - Wytrzymałość efekt stały +215.9 i 16.9 regeneracja wytrzymałości poza walką
Krzepiąca gorycz: Sole kwaśnego metalu (2szt) + Polodowcowa woda roztopowa - Wytrzymałość efekt stały +237.5 i 92.9 regeneracja wytrzymałości poza walką
Woda zadumy: Lulek + Nalewka lawendowa (Z) - Mana efekt stały +48.8 i 85.5 regeneracja many poza walką.
Piwo przepowiedni: Lulek + Nalewka szałwiowa (Z) – Mana efekt stały +243.9 i 17.1 regeneracja many poza walką.
Wino wizji: Lulek (2 szt) + Polodowcowa woda roztopowa (Z) - Mana efekt stały +268.3 i 94.1 regeneracja many poza walką.

Poziom 5: (poziom postaci 75)
Wymagana jest pracownia alchemiczna 2 poziomu

Kasza mocnych kości: Pył zimowej mgły + Mączka kostna (Z) - Zdrowie efekt stały + 55.8 i 117 5 regeneracja zdrowia poza walką.
Piwo kwaśnej kory: Pył zimowej mgły + Słodka woda (Z) – Zdrowie efekt stały +279 i 23.4 regeneracja zdrowia poza walką.
Złociste wino z Xuthal: Pył zimowej mgły (2 szt) + Ekskluzywne wino (Z) - Zdrowie efekt stały +306.9 i 128.7 regeneracja zdrowia poza walką.
Fala czarnej krwi: Sardonyks + Mączka kostna (Z) - Wytrzymałość efekt stały +46 i 90.5 regeneracja wytrzymałości poza walką.
Piwo czerwonego strumienia: Sardonyks + Słodka woda (Z) – Wytrzymałość efekt stały +230.3 i 18.1 regeneracja wytrzymałości poza walką.
Wino krwawego ognia: Sardonyks (2 szt) + Ekskluzywne wino (Z) - Wytrzymałość efekt stały +253.3 i 99.6 regeneracja wytrzymałości poza walką.
Piwo przenikliwości: Szałwia czarnoocy + Mączka kostna Mana efekt stały +52.3 i 90.5 regeneracja many poza walką.
Miód słoneczny: Szałwia czarnoocy + Słodka woda (Z) Mana efekt stały +261.3 i 18.1 regeneracja many poza walką.
Narcinthe: Szałwia czarnoocy (2 szt) + Ekskluzywne wino (Z) - Mana efekt stały +287.4 i 99.6 regeneracja many poza walką.



Poziom 6: (poziom postaci 80)
Wymagana jest pracownia alchemiczna 3 poziomu

Dusza z gorącego srebra:Krew Uwodziciela + Ekskluzywne widno (Z)+ Nalewka
lawendowa (Z) - Zdrowie efekt stały + 59 i 122.5 regeneracja zdrowia poza walką.
Wino srebrnokwaśne:Krew Uwodziciela + Nalewka szałwiowa(Z) +Ekskluzywne widno (Z) – Zdrowie efekt stały +295 i 24.5 regeneracja zdrowia poza walką.
Napar z liści Ta Neheh: Krew uwodziciela (2 szt) + Ekskluzywne wino (Z) +
Polodowcowa woda roztopowa - Zdrowie efekt stały +324.5 i 134.8 regeneracja zdrowia poza walką.
Czarnorosół: Słodka woda (Z) + Salmiak + Nalewka lawendowa (Z) - Wytrzymałość efekt stały +95 i 48.4 regeneracja wytrzymałości poza walką.
Nektarowe złoto: Salmiak + Słodka woda (Z) + Nalewka szałwiowa (Z) – Wytrzymałość efekt stały +241.9 i 19 regeneracja wytrzymałości poza walką.
Piwo królwskiej siły: Salmiak (2 szt) + Słodka woda (Z)+ Polodowcowa woda roztopowa (Z) - Wytrzymałość efekt stały +266.1 i 104.5 regeneracja wytrzymałości poza walką.
Krew przepowiedni: Poganek rutowaty + Mączka kostka (Z) + Nalewka lawendowa (Z)- Mana efekt stały +55 i 94.5 regeneracja many poza walką.
Herbata poszukiwacza snów: Poganek rutowaty + Mączka kostna (Z)+ Nalewka szałwiowa (Z)- Mana efekt stały +274.8 i 18.9 regeneracja many poza walką.
Krwistopurpurowe piwo: Poganek rutowaty (2 szt) + Mączka kostna (Z) + Polodowcowa woda roztopowa (Z) - Mana efekt stały +302.3 i 103.9 regeneracja many poza walką.

                                                                                                      napisane przez WIELEBNY!!

Offline

 

#2 2009-04-27 21:10:38

Qillathe

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2009-04-27
Posty: 7
Punktów :   

Re: Rzemiosło

Genialnie opisane. Dobra robota Piekom. Mysle, ze bede wracal do tego nie raz bo sam alchemikiem jestem...

Offline

 

#3 2009-05-04 15:48:46

czarna

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2009-05-04
Posty: 9
Punktów :   

Re: Rzemiosło

Odwaliłeś brachu kawał dobrej roboty, szkoda że nie uczę się  alchemii.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.fps.pun.pl www.fakastarz.pun.pl www.kuroshitsujicentrum.pun.pl www.corehoundpack.pun.pl www.aekatowice.pun.pl